Veel gestelde vragen

Leveringsvoorwaarden

Wat zijn jullie levertijden?

In onze shop kun je onder elk product de verwachte verzendtijd zien.

Houd er rekening mee dat deze tijden slechts een schatting zijn. We beginnen met het verwerken van je bestelling op het moment dat je betaling is ontvangen en verwerkt, dus de aangegeven verzendtijd is onder voorbehoud.

Als het product beschikbaar is in ons hoofdmagazijn, duurt de levering waarschijnlijk niet langer dan 2-3 werkdagen. Sommige van onze producten moeten uit onze externe magazijnen komen. Houd in dat geval rekening met 4-6 extra dagen voor verzending tenzij anders is aangegeven.

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met "Verzendinformatie" en de trackinggegevens. Vanaf dat moment kun je de status van je bestelling zelf controleren. Houd er rekening mee dat de tracking mogelijk pas actief is wanneer de goederen het hoofdmagazijn van de koerier hebben bereikt.

Als je geen trackinginformatie hebt, kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@namore-interieur.nl om updates over je bestelling te ontvangen.

Wat zijn de bezorgkosten?

Levering is gratis (tot op de stoep voor grote artikelen; aan de deur voor kleine) naar elke plaats in Nederland of België. Voor leveringen op de Waddeneilanden kunnen toeslagen gelden.

Worden de meubels naar binnen gebracht?

Zowel kleine als grote artikelen worden gratis thuisbezorgd tot aan de deur.

Neemt de bezorger de verpakking weer mee?

We werken momenteel aan het toevoegen van deze service in ons aanbod, maar het is nog niet beschikbaar.

Hebben jullie een montageservice?

We werken momenteel aan het toevoegen van deze service in ons aanbod, maar het is nog niet beschikbaar.

Mijn bestelling

Worden al mijn producten tegelijk geleverd?

Afhankelijk van de beschikbaarheid kan je bestelling worden opgesplitst in meerdere zendingen. Afhankelijk van het gewicht en de afmetingen van de producten kunnen afzonderlijke artikelen ook door verschillende verzendbedrijven worden bezorgd. Controleer de e-mail "Verzendinformatie" om er zeker van te zijn dat alle artikelen tegelijkertijd zijn verzonden.

Als alle artikelen zijn verzonden, kun je de trackinggegevens controleren - je vindt het trackingnummer in de e-mail met "Verzendinformatie". Houd er rekening mee dat de tracking mogelijk pas actief is wanneer de goederen het hoofdmagazijn van de vervoerder hebben bereikt. Als de trackinginformatie niet beschikbaar is voor je, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@namore-interieur.nl om updates over de bestelling te ontvangen.

Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?

In onze shop kun je onder elk product de verwachte leverdatum zien.

Houd er rekening mee dat deze tijden slechts een schatting zijn. We beginnen met het verwerken van je bestelling op het moment dat je betaling is ontvangen en verwerkt, dus de datum is onder voorbehoud.

Als het product beschikbaar is in ons hoofdmagazijn, duurt de levering waarschijnlijk niet langer dan 3-4 werkdagen. Sommige van onze producten moeten uit onze externe magazijnen komen. Houd in dat geval rekening met 4-6 extra dagen voor verzending.

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met "Verzendinformatie" en de trackinggegevens. Vanaf dat moment kun je de status van je bestelling zelf controleren. Houd er rekening mee dat de tracking mogelijk pas actief is wanneer de goederen het hoofdmagazijn van de koerier hebben bereikt.

Als je geen trackinginformatie hebt, kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@namore-interieur.nl om updates over je bestelling te ontvangen.

Betalingen & acties

Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie aan?

Je kunt kiezen uit de meest populaire en veiligste betalingsopties op de markt, zoals:

  • iDeal
  • Bancontact
  • Creditcard/Debitcard
  • PayPal
  • Google Pay
  • Apple Pay

Kan ik betalen bij levering?

Wij bieden deze optie niet aan.

Waarom is mijn betaling mislukt?

Als je betaling niet is gelukt, controleer dan of:

  • er geen technische problemen zijn met de betalingsprovider die je probeert te gebruiken
  • je voldoende geld hebt om de aankoop te doen
  • de ingevoerde gegevens (naam, factuuradres, land) overeenkomen met de gegevens op je creditcard
  • je de correcte CVC-code hebt ingevuld
  • je betaalpas of creditcard niet is verlopen
  • je geen anonieme proxy gebruikt voor internettoegang

Als de betaling niet kan worden uitgevoerd, neem dan contact op met je bank of betalingsprovider voor meer informatie over waarom je betaling is geweigerd.

Producten & voorraad

Kan ik een meubel laten aanpassen?

Helaas kunnen we geen elementen van het ontwerp van onze producten wijzigen. De meeste van onze producten zijn echter verkrijgbaar in meerdere kleuren en/of stofuitvoeringen.

Wat is jullie garantiebeleid?

Onze standaard garantieperiode is 12 maanden. Mocht er tijdens de garantieperiode een materiaal- of fabricagefout optreden, dan zorgen wij voor een passende oplossing.

De garantie is niet van toepassing op normale slijtage en schade veroorzaakt door onjuist gebruik van het product.

Meer informatie over garantie is te lezen onder de algemene voorwaarden.

Waar kan ik jullie producten bekijken?

Om onze klanten de beste prijzen te kunnen bieden, hebben we besloten om ons bedrijf uitsluitend online te houden. Zo hoeven we geen dure showrooms te onderhouden en kunnen we onze producten tegen aantrekkelijke prijzen aanbieden.

Hoe kan ik zien of een product leverbaar is?

Als je zeker wilt weten of je product op dit moment op voorraad is, controleer dan het gedeelte " Beschikbaarheid" op de productpagina, onder de knop "In winkelwagentje". Wanneer je de bestelling plaatst, krijg je ook een bevestiging van de beschikbaarheid in de e-mail "Bestelbevestiging".

Retourzendingen & terugbetalingen

Wat zijn de retourkosten?

Retourneren van ongebruikte artikelen vanuit Nederland of België (met uitzondering van retourneren vanaf de Waddeneilanden) is mogelijk tot 14 dagen na de leverdatum. Retourneringskosten zijn voor rekening van de klant en worden in mindering gebracht op het door ons terug te betalen bedrag.

Om in aanmerking te komen voor het retourbeleid, moeten de artikelen in de originele verpakking worden geretourneerd. Online producten zoals e-books zijn uitgesloten van de retourvoorwaarden en kunnen daardoor niet geretourneerd worden.

Bekijk alle details over uitzonderingen in de algemene voorwaarden.

Wat moet ik doen als ik een beschadigd artikel heb ontvangen?

Je kunt rechtstreeks contact opnemen met onze klantenservice via info@namore-interieur.nl

Om het proces te versnellen, vragen wij je om je bestelnummer te vermelden in de mail.

Zorg voor het ondertekend bewijs van levering (POD) (met de "beschadigde" opmerking erin), artikelnummers (gedrukt op elke verpakking) van de dozen die je hebt ontvangen. Zorg ook voor foto's van de ontvangen artikelen en de dozen waarin deze zaten. Gebruik de producthandleiding (indien beschikbaar) om het beschadigde element te beschrijven. Bewaar ook de originele dozen totdat de zaak is opgelost.

Wat moet ik doen als ik een onvolledige bestelling heb ontvangen?

Houd er rekening mee dat je bestelling afhankelijk van de beschikbaarheid kan worden opgesplitst in meerdere zendingen. Controleer de e-mail "Verzendinformatie" om er zeker van te zijn dat alle artikelen zijn verzonden.

Als je ziet dat alle artikelen verzonden zouden moeten zijn, kun je een probleem met je bestelling melden via onze mail. Omschrijf de artikelen en de reden van de klacht, omschrijf het in een paar woorden en dien je claim in. Onze klantenservice neemt binnen 2 werkdagen contact met je op met verdere instructies.

Als je alle dozen hebt ontvangen, maar er ontbreekt een onderdeel van het product, gebruik dan de producthandleiding (indien beschikbaar) om het ontbrekende onderdeel te beschrijven.

Als je een volledige doos mist, geef dan de productnaam van het product dat je mist. Je kunt het beste foto's van de ontvangen dozen/producten meesturen.

Hoelang duurt het om mijn terugbetaling te verwerken?

Vanaf het moment dat je de bevestiging van onze Klantenservice hebt ontvangen over de goedkeuring van de terugbetaling, maken wij het resterende bedrag binnen 10 werkdagen naar je over via de betaalmethode die je gebruikt hebt om de bestelling te plaatsen.